neljapäev, 8. jaanuar 2009

Lubadused!? Soovid!? ja uus aasta!!

Jah, nüüd on ta juba mitu-mitu päeva olnud.
Ikka mõtlesin, mida uuelt aastalt soovida ja mida kõik jõuaksin ära teha.
  • Soovisin, et tuleks lumi ja saaks ometi suusatada. No, hetkel nagu sajab ja lund ka veidi tundub maas olevat. Kuid ma nüüd suusatama kohe ei kipu. Jooksen küll. Selle koha pealt olen tubli olnud ja päevagi pole vahele jätnud. Pühapäeval tuleb väike paus, sest plaanin hoopis järvejääl uisutada. Häid uiske mul ei ole, kuid ühed hokiuisud koguvad kapis tolmu, eks ma neid pean proovima. Lükkan poistele ka uisud alla ja ... igatahes!! Ja kui muu ei aita, siis kelgu võtan abiks ja kuidagi saab ikka edasi.
  • Lubasin endale, et parandan füüsilist vastupidavust, et ei tekiks ükskõiksuse-tunde-auke-ja-enam-ei-viitsi-situatsioone. Parandada EM rogaini tulemust ja võita EMV medal. Viimane on kahtlaseväärtusega unistus, kuid mitte võimatu.
  • Osaleda 1-2 võistlusel Eestist väljas. Selleks planeeritud mõned kõrvalhüpped-treeningud Lätis. Suvel peaks Soomes Jukolal jooksma ja novembris Türgis ka. Ja kes teab äkki satun veel kuhugi.
  • Loomulikut soovisin, et minu poistel koolis õppimine hästi edeneks ja väike Mihkel-muhkel-pühade-pähkel lasteaias tubli ja kraps laps on.
  • Endale veel piisavalt tööd, mitte liiga palju aga parasjagu, et oleks huvitav ja vaheldust pakkuv. See raamatu idee-projekt mind juba kummitab.
  • Ja kõige olulisem, tõotab tulla huvitav aasta ja eriti mulle. Nii võis Mangi ennustusest lugeda. Ju kõik laabub nii nagu peab.
  • Ja teistele kallitele inimestele tervist, vastupidavust, hoolivust, pikameelsust, sallivust ja rohkem armastust!

Vot, sedamoodi siis!

1 kommentaar:

wilmake ütles ...

Ometigi midagi uut :)
Ilusad lubadused, hoian pöidlaid ja varbaid, et need ka täide läheks :)